måndag 16 mars 2015

Hej hej våren!


Mini rodinis senaste släpp föll mig verkligen i smaken! Snabbt som attan beställde jag hem en klänning samt ett par tights med rosa delfiner. 
Mini rodinis kläder är verkligen av underbar kvalité och så otroligt läckra, väntar med spänning på nästa släpp!
Nu när våren verkligen har ett ordentligt stryptag om vintern så var det nödvändigt att klicka hem vårskor till Annabelle.Ett par Adidas originals panda move beställde jag från footway.se i torsdags eftermiddag och redan på fredagen fanns de att hämta ut på mitt utlämningsställe i Älvkarleby, verkligen snabb leverans! En rabattkod som gav mig 200:- i rabatt lyckades jag googla fram oxå, perfekt!
Att köpa barnskor på nätet är toppen eftersom de allra flesta skriver ut innermåttet på skon samt om de är smala eller breda i passformen. Utbudet är dessutom gigantiskt om man jämför med vad som finns ute i butikerna i strl. 23 som Annabelle har nu.
I höstas när köpte fodrade gummistövlar till Annabelle fick jag springa runt 2 varv inne på stadium innan jag hittade någon i personalen som kunde hjälpa mig med att mäta innermåttet så att det blev rätt storlek. Never again!

Angelina fick sig ett par adidas superstar crib...
...och som den bonnunge Bellis är så måste hon ju självklart ha ett par crocs oxå, lila såklart som är favoritfärgen hos henne ;)
De hon fick förra sommaren användes flitigt här hemma på Kronsäter.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar