torsdag 19 mars 2015

22 för 11:e gången

18:e mars är äntligen över! Varje år de senaste 5-6 åren vill jag helst bara låtsas som det regnar och ignorera det faktum att för varje gång vi passerar detta datum blir jag 1 år äldre...

Åldersnoja deluxe, jag vet! Bästa födelsedagen någonsin var när jag fyllde 30, jag och Robert var i Thailand i en månad och självklart var det med flit som jag såg till att vi befann oss på en liten ö med taskigt internet, helt utan mobiltelefoner (som vi lämnat hemma i Sverige) detta datum. Robert hade i smyg bokat bord på en restaurang med en stor takterass där vi åt en sagolik middag under en stjärnklar himmel och där personalen sjöng "happy birthday" med äkta thaiengelskt uttal när de kom ut med desserten till mig. 
Thailand, som jag saknar dig!
Om ca. ett år när Angelina är 1,5 och Annabelle är 3 år planerar vi att ta med dem på deras första backpacking äventyr.
Blir såklart en något förenklad version eftersom de är så små men det är lika bra att börja i tid! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar