tisdag 10 mars 2015

Annabelle 2 år


Annabelles födelsedag firades här hemma på Kronsäter tillsammans med släkt och vänner.
Ballonger, bullar, kakor och såklart tårta!

Frostfilmen tittar vi på hela tiden känns det som, hon är nära på besatt av Anna och Elsa så jag gjorde såklart en frosttårta dagen till ära.
Fick dock göra en enkel tårta (enkel ur mitt perspektiv) eftersom jag inte hade så mycket tid att lägga på den då Robert kom hem först i lördags kväll och själva kalaset var på söndagen. Gjorde 2 st tvåfärgade bottnar på lördagskvällen som jag på söndag förmiddag fyllde med vaniljkräm och jordgubbsbitar sedan hade jag jordgubbsgrädde och en marsipanspets runtom och spritsade med grädde ovanpå.
Från barnkalaset.se hade jag beställt en ätbar tårtoblat med tema Frost.
Riktigt god blev tårtan och Annabelle blev sååå glad över den!
Hon äter ju aldrig sötsaker, vi försöker hålla på det så länge det går med såklart fick hon både tårta och en liten bit kanelbulle, man fyller ju bara 2 år en gång! Uppskattat av lilla fröken kan jag intyga!

Jättemånga fina presenter fick hon oxå.
En SUPERTUFF jacka i konstskinn, ALLTSÅ WOW!
En massa kläder, perfekt nu när hon börjar växa ur strl.92 och släkt och vänner har verkligen snappat upp hennes stil!
Briojärnväg, duplo, böcker, en mumin samlarmugg, pengar på sparkontot, en superläcker balanscykel med en cool hjälm och en hel slalomutrustning.
Det är lätt att skämma bort de små!
Tack för allt fint till vår älskade prinsessa!


 

Angelina och jag var såklart oxå festklädda!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar