torsdag 18 december 2014

Och där kom snön...


Annabelles reaktion imorse när hon kom ut var oslagbar! "Oooj oooj mamma städa" sa hon och såg alldeles förskräckt ut. Det är såna tillfällen jag önskar att jag filmade. 

Äntligen fick jag sätta på henne den otroligt snygga vinteroverallen från Didrikson, har inte använt den innan då den skulle bli skitig på en gång när det är barmark. 
Färgen heter banana och är bara så sjukt läcker. Syns bra gör den oxå.
Bumbleriden fick smaka på ordentligt med snö oxå och den gick som tåget även i snö med 2 barn i.
En av de bästa grejerna med att ha barn är att man själv får en ursäkt att göra sånt man själv tyckte var kul när man var liten. Idag gjorde vi en snögubbe jag och Annabelle, eller mest jag och inte så mycket hon, hon tyckte faktiskt inte alls att det var särskilt kul men jag blev som barn på nytt... 
Imorgon provar vi att göra snöänglar om snön ligger kvar, det måste hon ju iaf tycka om?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar