lördag 13 december 2014

En sån där dag...

Idag har varit en sån där dag då inget blir som jag vill.
Jag har sovit dåligt de 2 senaste nätterna så känner att jag har kort stubin.

Barn som protesterar på både det ena och det andra, dopet har blivit framflyttat till i mitten av februari pga att Angelinas farmor inte kunde det datumet som vi tidigare bestämt men lyckligtvis så kunde kyrkan trolla fram ett senare datum trots att de egentligen inte hade några lediga tider så ALLA inbjudningarna måste göras om från början, glömde mjölken framme efter lunchen, Annabelle vägrade sova mitt på dan och stökade istället ner i sitt rum så att det såg ut som det varit en orkan där inne.
Robert har bott ute i garaget hela dagen för att laga sin bil så jag var helt själv med kaoset tills på eftermiddagen då barnens faster kom förbi med lite fika och kunde avlasta mig lite. Tack!
En sak fick jag uträttat iaf, julgranen blev färdigklädd, eller egentligen är det ingen gran utan en konstgjord jultall som vi köpte på clas ohlson, fluffig och tät.
Gillar inte konstgranar men Robert är allergisk mot riktiga så vi har inte så mycket val. Annabelle älskar ju julgranar så det är för hennes skull som vi skaffade en.
Imorgon vankas det julbord med mina släktingar och det ser jag verkligen fram emot och förhoppningsvis är humöret lite bättre då.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar