tisdag 5 maj 2015

Nytt jobb

Jag kan med stolthet berätta att fr.o.m. den 1/5 är jag varuhuschef på ÖoB Gävle. Ville inte avslöja något här innan alla anställda fått beskedet.
Igår gjorde jag min första arbetsdag och Robert har därmed en lång och underbar föräldraledighet framför sig.
Ordnat kaos både på jobbet och här hemma skulle jag bäst sammanfatta dagen. 
Att börja jobba i sig är inte en så stor grej,  lite ringrostig är jag men bara jag blir varm i kläderna så kommer den biten att flyta på. Omställningen med att bara få träffa barnen ett par timmar om dagen är den tuffa biten skulle jag vilja säga och samtidigt är jag otroligt lycklig över att Robert får hela dagarna med våra två charmtroll. 
Jag är utmattad i skallen efter dessa jobbdagar vill jag lova men galet roligt att få ansvara för ett helt varuhus med allt vad det innebär!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar