fredag 8 maj 2015

Första jobbveckan avklarad

Vilken grym vecka detta har varit! 
Jag har jobbat låååånga dagar men fasen vad kul det är!
Avslutade arbetsveckan med ett personalmöte som gick alldeles förträffligt bra och jag känner mig fyllt av positiv energi även fast det känns i kroppen att jag jobbat mycket.
Har slocknat före 22 varje kväll hela veckan, riktigt tråkigt sällskap tycker Robert.
Lustigt hur omgivningen reagerar på att Robert ska vara pappaledig i 8 månader. "Men hur ska det gå?", "klarar sig barnen?", "är du inte orolig?" är bara några av kommentarerna jag har fått. 
Robert är en fantastisk pappa och denna vecka har han verkligen glänst. Är så glad att han är min!
Ett glas rödvin med den jag älskar får runda av denna galna vecka.
DET är jag värd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar