söndag 12 april 2015

Jobbhelg

Vilken omställning det är att fokusera på jobbet istället för blöjbyten och barnlekar.
Igår jobbade jag från 7.20-16.30 och var så psykiskt utmattad när jag kom hem att jag somnade innan 9 på kvällen, inte så trevligt sällskap med andra ord.
Förhoppningsvis blir det lättare när kroppen vänjer sig.
Det bästa med att jobba är ändå att få komma hem efter en lång arbetsdag och mötas av min älskade familj och då särskilt Annabelle som skriker av lycka och rusar fram för att kramas och pussas så fort jag kliver innanför dörren. 
Ska på intervju nr.2 för jobbet som varuhuschef till veckan så det ser väldigt ljust ut på jobbfronten, håll tummarna!

Idag var vi på födelsedagskalas hos Malin och Jonatan efter att jag slutat jobba.
Malin fyllde år och det bjöds på bl.a. tacos. 
På vägen därifrån gick Annabelle och Robert hand i hand och småpratade. Så himla härligt att se! Lyckorus!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar