söndag 11 januari 2015

Söndag

Snön kom med besked inatt, tur att vi har en stor traktor på gården.
Lite samarbete med att flytta undan bilar m.m. så var snön bortskottad på ett kick!
Testade bumbleriden ordentligt med Annabelle i och jämförde med emmaljungan som Angelina låg och sov i.

Kan konstatera att bumbleriden med sina stora smala lufthjul tar sig fram otroligt mycket bättre i snö än min Emmaljunga citycross med pp-chassi och TPU-däck och då är det ändå ett riktigt bra vinterchassi.
Den stora sufletten gjorde oxå att Annabelle slapp få snö i ansiktet när vi gick i motvind.
Appropå bumbleride så har jag en grej på gång men innan allt är klart vill jag inte avslöja några detaljer, får återkomma till det snart igen... ;)


Idag ska vi på familjegympa i Älvkarleby. Egentligen är Annabelle för liten men en av hennes förskollärare är har sett till att vi får vara med ändå.
Har letat efter någon aktivitet till Annabelle ända sedan vi var på barnmässan i höstas och hon fick prova på cirkusgympa där så det ska bli superkul att äntligen gå på en aktivitet.
Jag har gått och sneglat på hm's träningskläder för barn flera gånger och nu fick jag en ursäkt att shoppa lite från det sortimentet.
Två tröjor, en med lång ärm och en med kort ärm, ett par shorts och ett par träningstights.
Tuffare än tåget kommer hon bli i sin träningsoutfit!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar