lördag 10 januari 2015

Fransförlängning

Jag fick ju ett presentkort på fransförlängning i julklapp av min lillebror Joakim och idag var det dags att utnyttja presentkortet.

På Salong Handsome design i Gävle håller Catrin till som gjorde fransarna på mig.
Fransförlängning har jag haft i tankarna länge att jag skulle vilja prova men nu under föräldraledigheten lägger jag sällan "onödiga" utgifter på mig själv.
I drygt 1,5 timme låg jag på rygg och blundade medan frans efter frans sattes fast på mina egna ögonfransar. Tror att jag slumrade till en stund oxå faktiskt.
Går man till en frisör ser man ju det färdiga resultatet växa fram men nu låg jag där med ögonen stängda och hade ingen som helst aning om hur jag såg ut.
Jag har ju sett och hört om riktiga skräckexempel men kände mig väldigt trygg med Catrin som har 1,5 års erfarenhet av fransförlängningar.
Det färdiga resultatet är bättre än jag trodde att det skulle bli.
Supernöjd! Som jag ska gå runt och peka på saker jag vill ha och vifta med fransarna, kanske kan funka?! ;)
Tror iaf att jag har hittat ett nytt beroende...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar