söndag 4 januari 2015

Helgen

I fredags var jag och Robert på fjärran höjder badet med Annabelle.
Det är verkligen ett toppenbad för små barn och vi hade det supermysigt och inte var det mycket folk där heller. Vattenrutschkanan blev fort Annabelles favorit.

Efteråt blev vi bjudna på lunch hos min mamma som var barnvakt åt Angelina medan vi var på badet.
På kvällen åkte jag in till Gävle igen och åt en bit mat på Meat med Sara och Victoria som är 2 av mina barndomsvänner och äntligen har Saras kille friat. Jätteglad för hennes skull!
Skönt att komma iväg utan barn ibland!
På lördagen gick vi upp vid 7, åt frukost och packade bilen med det vi behövde för att tillbringa en natt i Roberts kusins stuga i Åmot.
På vägen dit upp svängde vi förbi Sandviken och träffade barnens morfar och mormor Eva. 
Vi kom fram till Åmot på eftermiddagen, kollade in stugan och gick en liten promenad.
Annabelle blev stormförtjust i Islandshästarna som finns där så nu pratar hon bara om hästar hela tiden. 
Efter att Annabelle somnat på lördagskvällen spelade vi Monopol Empire som vi hade köpt med oss till Jennie och Marius. Empire är en variant på det klassiska Monopol men med varumärken istället för gator dessutom går varje spelomgång ganska fort och det går att jävlas ordentligt med sina motståndare. 
Superbra helg har jag haft och bäst av allt, Robert är ledig hela den kommande veckan oxå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar