tisdag 10 februari 2015

Vår i luften

Denna vecka har jag fullt upp med att fixa och dona inför dopet på söndag!
Äntligen ska vi få fira ordentligt att Angelina kommit till oss!
Klickade hem en klänning till mig själv från Nelly som är helt fantastiskt läcker men innan dopet kommer ingen bild på den då jag inte vill avslöja min outfit i förtid men jag kan säga så mycket som att den är helt enligt temat på dopet, helt perfekt!
Ser verkligen fram emot söndag!
Idag efter att jag lämnat Annabelle på förskolan tog jag en lååång promenad i det härliga vädret, vilket väder alltså! Fåglarna kvittrade muntert längs med promenadsträckan och solen värmde från en klarblå himmel.
Inget svar på proverna jag lämnade igår pga håravfallet så mysteriet kvarstår ännu men den här veckan har jag så mycket att göra så det är inget problem att fokusera på annat just nu. Hoppas såklart på att få svar asap.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar