söndag 8 februari 2015

Bilder från helgen

Bullbak och uteaktiviteter, här kommer helgen i bilder.

Båda barnen sover och jag ska sätta mig och kolla ikapp på "Hart of Dixie".
Äntligen, efter många turer, verkar jag ha fått till det med Angelinas sovrutiner på kvällen så förhoppningsvis har jag kvällarna för mig själv nu till att samla lite energi och bara vara. Blir så otroligt mycket piggare, gladare och roligare när jag får nån timme till mig själv om kvällarna.
Imorgon ska jag äntligen få lämna blodprover på morgonen sen åker vi till kyrkis i Älvkarleby, jag och mitt A-team.

Snökojebygge

Solstrålen Angelina, vilken lycka att du är min dotter!

Bullbak inför dopet nästa helg. Mammas lilla hjälpreda.

Fick sitta upp i vagnen för första gången.

Strålande solsken, en utedag med fina vänner.

Malin testar solbrillor på Angelina.

Grillad korv med bröd var en självklar utelunch och väldigt uppskattat av Annabelle.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar