söndag 15 februari 2015

Dopet

Pyntat för fest
Vilken härlig dag vi har haft från början till slut!
Känner mig så tacksam över att mina döttrar får växa upp med så många fina människor runtomkring sig.
De har många förebilder att se upp till.
Ett litet axplock av mobilbilder kommer här.
Ska i veckan gå igenom alla bilder barnens faster som jag anlitade som fotograf tog med systemkameran.
Bordsdekoration
Huvudpersonen
Tårtorna
Min outfit, missade såklart att fota innan jag proppat i mig smörgåstårta och tårta därav putmagen :)
En del av alla fina presenter vår minsta prinsessa fick
Lycka är du
Alla barn fick med sig en heliumballong hem och ett par sena återbud pga sjukdomar gjorde att vi fick med oss några extra hem, Annabelle klagar inte.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar