tisdag 30 september 2014

underBARA BARN

I helgen är det dax för underBARA BARN mässan. 
Denna mässa är Sveriges största barnmässa och har allt och lite till för blivande föräldrar och för familjer med barn i åldern 0-6 år. 
Dessutom får man billigare entrépris med Coops medmera kort, 110:-/pers istället för 150:-/pers
Platsen är Stockholmsmässan i Älvsjö.
Hem och villamässan går oxå av stapeln samtidigt så orkar man och är intresserad av den oxå kan man ju gå på båda mässorna.

På fredag åker jag dit med hela familjen, tar med mig mina döttrar ner till Stockholm redan på torsdagen och sover över i husvagnen med Robert, ska bli supermysigt! Har längtat efter att få sova i husvagnen med hela familjen.
Som extra bonus har jag dessutom en eftermiddagsdejt inbokad på torsdag med min storebror som i slutet av förra veckan kom hem från en 7 månader lång vistelse i Asien. Ska bli jättekul att umgås med honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar