onsdag 17 september 2014

Beach 2015???

Gjorde en snabbvisit i Gävle idag för att hämta ut min iphone som blivit utbytt pga vattenskada och passade på att köpa mig ett par nya fräscha träningsbrallor från h&m (de par jag har sen innan är rätt slitna och dassiga i färgen) att ha under mina barnvagnspromenader som jag nu kan göra på ordentligt vis, inte bara strosa omkring i lugnt tempo utan nu kan jag köra på i powerwalkfart även om de riktigt långa powerwalksen får vänta ett tag till. Är ju bara 3 veckor sen förlossningen och under mer än halva graviditeten hade jag ont så att jag inte kunde motionera så kroppen har aldrig varit såhär otränad.
Powerwalks är ett jättebra sätt för kroppen att komma igång igen efter graviditeten innan man kan börja köra lite hårdare typ av träning för att tajta till både här och där!
Kunde såklart inte låta bli att gå förbi barnavdelningen när jag ändå var inne på h&m men köpte bara en sak faktiskt (stolt över det) små varma tossor till Angelina att ha nu när det är för kallt för bara strumpor men för varmt för att ha duntossor eller overall.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar