tisdag 16 september 2014

Tiden rusar

Dagarna rusar förbi och särskilt torsd-sönd när Robert är hemma. Det blir inte så mycket uträttat här hemma när man är nybliven 2-barnsförälder. Alla måsten skjuts framåt och endast det absolut nödvändigaste blir gjort. Alla matlådor jag laddar upp med i frysen till mig och Annabelle är guld värda!

Idag blir Angelina 3 veckor och hon växer så att man nästan kan se det, 3600gr vägde hon igår, storlek 50 har blivit för litet nu så har plockat fram 56 kläderna. 
Måste se över vad vi har i strl. 62 och 68 oxå eftersom jag tror det är mest tunna, svala kläder då Annabelle hade de storlekarna när det var sommar. Behöver nog handla på oss lite mer kläder anpassade efter årstiden men det ser jag fram emot. Älskar att handla barnkläder, skulle kunna spendera hur mycket som helst om jag hade råd men man blir ju inte direkt miljonär på att vara mammaledig. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar